kort och gott

Hejsan alla mina fina!
hoppas att ni mår och har det bra!
tänkte bara skriva lite kort om helgen, eftersom det inte har blivit så mycket bloggande dom senaste dagarna:)
i fredags åkte jag och maja in till stan och gjorde massa ärenden och kikade i lite affärer, senare på eftermiddagen kom bea till mig. Vi hade tacokväll med massa prat, godis, och skräckfilm! :), sen på lördagen åkte jag till julia, vi fixade oss och hämtade upp angelica för att börja en riktigt lyckad och galen utekväll! :D på söndagen åkte angelica tillbaka hem till hagfors ganska tidigt så jag och julia spenderade våran söndag tillsammans, med mysig frukost på en solig balkong och sen bara slappade vi hela dagen med pizza och godis haha ;) såå himla bra!

ni får en bild från förra utekvällen, blev inte så mycket bilder tagna i lördags nämligen :/
snodde bilderna av julia!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik

SV: Åh, tack så mycket! :)

2012-04-02 @ 11:21:16
URL: http://pladdermf.blogg.se/
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Hihi :D Ha en fortsatt braig måndag, kram ^^

2012-04-02 @ 20:51:48
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0