Nu kommer det ett FETT inlägg med massor av bilder från Spanien

En exploton av massa härliga bilder fårn spanien får ni nu så enjoy! :D
här är bilder från när vi åkte buss till hotellet, det var helt sjuk utsikt för man var tvungen att åka uppe i bergen för att komma dit vi skulle. stackars mamma satt och höll för ögonen och bad till gud att vi skulle komma fram levande typ haha (hon hatar höjder)!
framme på hotellet bjöds det på champange och frida blev väldigt fascinerad av lejonfontänen...
vattnad...
vi hittade en liten kompis på väg till gymmet!
svettig tjej.se!
clara och jag skulle gå till stranden, men vi fastnade vid en stor marknad :D
.....och tillslut kom vi till stranden:D
och efter en dag på stranden såg man ut såhär! :D
jag och clara posar på rummet haha.....
ut på kvällen
jag och frida med smaskiga drinkar:D
fina pappa och mamma♥
utsikten över hamnen:)
jag och clara första kvällen:)
någon som gillade tårtan tror jag?.... ;)
jag en kväll
hejdå spanien :D
så, det var i stort sett alla bilder!

Kommentarer
Postat av: Emil

Du kommer ta livet av mig en vacker dag med alla fina bilder på dig

2012-04-03 @ 22:40:13
Postat av: juliaa

åh gud va underbart det ser ut!!!!

du måste lägga upp några bilder på fb, du är så snygg!

jag vet precis vilka jag tycker du ska lägga upp haha(planerar..) xd <3

2012-04-04 @ 09:37:00
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0