I've been waiting for a long time...

Just fix it up!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle vara himla tacksam om du kunde svara på detta i ett inlägg!
Jag har en fråga son jag hoppas du skulle kunna besvara på, men skulle du kunna tipsa om bra smink? Helst om nån bra conceler/fundation och nån bra puder. Gärna också bra mascara och ögonskugga, och till sist läppglans/läppstift. Och något som inte råkar vara allt för dyrt hehe. Tacksam för svar!

Svar: hejsan, vad roligt att du läser min blogg, självklart ska jag göra mitt bästa för att svara så bra som möjligt på din fråga. för mig är det viktigt att man använder produkter som är skonsamma och bra för huden, jag använder mig utav bare minerals produkter och tycker att dom fungerar väldigt bra, det är dock lite dyrare smink men otroligt bra. sen tycker jag även att maybelline creamy dream foundation är riktigt bra, man får ett täckande men ändå naturlig look! över den brukar jag köra lite transparent puder från lumene vilket gör att man ser lite mattare ut och sminket håller sig fräscht längre upplever jag. den mascaran jag brukar köra på är Loreal double extension eller big bold mascara från isadora. den från loreal gör att fransarna blir långa och fylliga medan den från isadora gör att fransarna blir lite tjockare och ännu mer fylliga. båda är riktigt bra det är bara upp till var och en vad man har för fransar osv.
när det gäller ögonskuggor använder jag mig först utav en ögonskuggsprimer från too faced, den är riktigt bra och tar fram pigmenten mycket bra i alla skuggor. jag använder mig vanligen utav isadoras eye shadow palette 50 matte chocolates och så brukar jag lägga en vanlig ljus skimrig skugga som grund. och till sist läpparna, detta är min favorit hehe jag älskar läppglans och är helt förälskad i beauty rush lip gloss från victoria secret, ett sådant kostar cirka 70 kr, sen tycker jag även att läppstiften från maybelline new york är kanon bra! äger hur många som helst haha! tips tips!
hoppas du fick svar på det du undrade över, lägger även upp en bild + pris på produkterna jag har nämt. kramis
Olivia Höglund

2012-09-09 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0