svar på frågorna del 2

Så nu kommer resten utav svaren på frågorna

12. hur ska den perfekta dejten se ut?

Svar:jag älskar havet så den perfekta dejten skulle nog vara en middag på stranden med massa tända ljus, sedan skulle man avsluta kvällen med en lång strandpromenad längst havet hand i hand med någon man tycker om och kolla på stjärnorna och känna havet och sanden mellan tårna.

13. vad ska en kille göra för att få dig ur balans?

Svar: han ska vara charmig, vara sig själv, och han ska ta med mig ut på massa romantiska dejter haha, nej men jag vet faktist inte riktigt men något i den stilen!

14. kan du inte nämna en viktig nyckel i ditt liv du aldrig skulle kunna vara utan?

Svar: mina vänner, och havet!

15. vad är ditt drömyrke?

Svar: för tillfället är jag väldigt sugen på att bli psykolog men, saker kan ju ändras.

16. finns det något dumt du gjort men som du aldrig kommer ångra? ;)

Svar: haha ja de gör det absolut!, man ska inte ångra något man gör, det är bättre att se det som en erfarenhet!

17. vilket smink använder du?

Svar: det skrev jag tidigare :)

18.vilka bloggar följer du?

Svar: jag följer mina kompisars bloggar, men utöver det läser jag Kenzas, tyras, molly rustas typ dom :)

19. är det någon du ser upp till vem i så fall?

Svar: jag ser upp till min mamma, hon är bäst och hjälper mig i alla lägen skulle verkligen inte klara mig utan henne.

20. hur många har du vart tillsammans med och va alla bra förhållanden?

Svar: jag har haft ett seriöst förhållande, och det var bra men på slutet blev det lite problem.

21. hej! tycker du är en riktigt söt tjej, min fråga är hur det går för dig med killarna? lust att ses någon dag, om du inte träffar någon annan?

Svar: hejdu, du får gärna skriva i chatten till mig om du undrar det för det är inget jag tänker gå ut med här.

kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0