Några klick från veckan

mysfrukost i solen med min goa vovve!
en outfit
mini shopping :)
lillkusinen zackarias fyllde 6 år :)
myskväll med min maja :)
jag och amilia åkte iväg och kollade på julia som sjöng på red house, sen åkte vi till sandrund och mötte upp emma och maja för lite mys och skratt.
ännu jag och maja hade en riktig tjejkväll, med massa gott och sedan lite makeup träning på varandra, vi båda ska nämligen smina folk till balen så vi kände att en övningsgång var helt på sin plats!
födelsedagsmiddag hos finaste julia som fyllde år :)
och så lite värdefull ensamtid, det va min vecka i bilder!, gjorde även mina första dagar på MQ i veckan vilket var super kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0