jag känner dig, du känner inte mig

varför ska alltid det dåliga ta över det bra?, varför uppmärksamma de få misstag man gör i sitt liv jämfört med hur mycket mer bra saker man faktist åstadkommer?
har ni tänkt på det här?
man gör ju massa bra saker varje dag, visst man vinner ju inte direkt nobelpriset var dag men man gör ju mycket annat bra, det kan ju vara vad som helst, från att räkna ut ett svårt matte tal till att slänga tuggimmit i papperskorgen istället för att spotta ut det på backen! MEN så råkar du göra något som inte passar sig och oj vad uppmärksammat allt blev helt plötsligt! det jag menar är att allt bra man gör borde väga upp de få misstag man gör istället för tvärt om. varför uppmärksamma och lägga energi på det dåliga folk gör när man kan lägga all den energin på allt bra istället?
varför, varför, varför?, it makes no sense!

Kommentarer
Postat av: juliaa

kloka ord min vän! och jag älskar delen med tuggummit... haha så sant! <3

2012-03-27 @ 20:45:13
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0