simply the best

Hallå där!
Gårdagen var helt superduper! direkt efter skolan åkte jag till nicole och vi lagade jätte god mat. Lax, mos och sallad stod på menyn. Det blev även massa snack och skratt, åå vad jag gillar dig bruden!
Efter det åkte jag vidare till min gamla skola hammarlunden för att gå på öppet hus som min syster bland annat höll i. Senare på kvällen kom julia hit och vi hade tacomys och övernattning. knallade även runt i mina pumps en hel dag vilket mina fötter nog inte tyckte var en lysande idé... men dagen var kanon ändå! ;)
gårdagens outfit
jag och nicole är mästerkockar!
och avslutningsvis tacos med mina bästa!
tack för att jag har er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0